Gedragsland ligt in Nederland. In Nijmegen om precies te zijn. Daar in Gedragsland pakken ze alles anders aan als het om een opleiding tot Gedragsexpert gaat. En omdat de aanpak zo afwijkt van de conventionele onderwijsmethoden, zijn wij gevraagd hiervoor ook een stoutmoedige en inspirerend communicatiestijl te ontwikkelen. Beren, palmbomen, zeppelins, exotische vogels, coacktail-barren, haaien en nog veel meer trekt in Gedragsland aan je neus voorbij trekken. En het landschap groeit en groeit!
Communicatiestijl, branding, huisstijl of merkidentiteit, hier is dat om het even. De termen voor een visuele uitstraling van een merk, bedrijf of organisatie wisselen met elke tijdgeest. Belangrijker is om te weten dat waar jij voor staat, wordt ervaren in alles wat je doet. Betekenis en relevantie moeten we daarom gedegen in beeld brengen. Een logo alléén is daar te mager voor. Ook zonder logo moeten we een merk of de organisatie kunnen herkennen. Huisstijl-uitingen gaan in deze tijd immers verder dan het conventionele briefpapiertje, visitekaartje of naambordje bij het bedrijfspand. Op basis van die gedachten duiken we er hier dus dieper in en kijken we verder dan de reguliere toepassingen. Zo lukt het ons telkens weer, voor elke opdrachtgever, een rijke identiteit te ontwikkelen waar jaren mee vooruit kan. Bij Gedragsland gaan we dat precies zo aanpakken.
Stay tuned!
Meer weten over dit project?
Kom langs, mail of bel met +31(0)24 420 06 44
Bekijk hieronder voorbeelden van wie hen voorgingen en waarom: