Merkidentiteit

Eenmerkismeerdaneenlogoalleen!

Reynhard is van mening dat een merkidentiteit of huisstijl meer is dan een logo alleen. Een logo is slechts een onderdeel van het unieke verhaal dat verteld moet worden. Een succesvolle merkidentiteit bestaat namelijk ook uit de juiste merknaam, merkstijl en merktaal. Ook zonder logo moet jouw merk of organisatie herkenbaar zijn.

Want merken zijn net mensen. Ze hebben een eigen historie, voorkeuren, overtuigingen, een karakter. Wanneer het merk een persoon zou zijn, welke kleur trui zou hij dan aan hebben, hoe zou zijn haar zitten en in welke auto rijdt hij? Waar een merk voor staat, wordt ervaren in alles het doet. Niet slechts in één ding. Daarom is het van belang om een nieuwe merkidentiteit gedegen aan te pakken en niet te blijven hangen bij een logo alleen. Er is zo veel meer te beleven aan jou!

Wat is daarom de rode draad in jouw verhaal? Wat is de reden van jouw bestaan en wat draag je daarmee bij aan de wereld? Wanneer we dat in kaart kunnen brengen, lukt het ons ook een specifieke merkvoorkeur bij jouw doelgoep te genereren. Simpelweg omdat deze zich dan comfortabel kan gaan voelen bij jouw overtuiging en de wijze waarop je dat uitdraagt.

De meeste ondernemers hebben persoonlijk een vrij aardig beeld van hoe het allemaal zo is gekomen en waar ze voor staan. Echter blijkt het vaak lastig om dat op een heldere wijze naar buiten te brengen. Reynhard geeft sturing aan jouw merk door het terug te brengen tot één compact verhaal.

Werkwijze

Elkaar leren kennen is daarvoor altijd essentieel. Want alleen samen kunnen tot de juiste keuzes komen. Het begint dus allemaal met een goed gesprek hier op kantoor in Nijmegen of een andere locatie waar jij je comfortabel bij voelt. Deze werkwijze resulteert vrijwel altijd in een prettige en langdurige samenwerking waarbinnen het geloofwaardig fundament onder jouw totale communicatie wordt gelegd. Zo kun je jouw merk of organisatie succesvol verder ontwikkelen.

opdrachtgevers

Reynhard werkt voor grote en kleine organisaties omdat er voor elk formaat een passende oplossing bestaat. Een goed idee werkt altijd, in het groot én in het klein! Belangrijker is dat opdrachtgevers staan voor wat ze doen en dit op de juiste manier willen uitdragen. Hiervoor wordt onderscheidend en ongecompliceerd ontwerp geboden met heldere boodschap en hoge herinneringswaarde.

Nieuwsgierig geworden?

Kom langs, mail of bel voor een inspirerend gesprek over jouw product, merk of organisatie met
+31(0)24 420 06 44.