VerpakkingslijnEasy-to-Eat

Packagingdesign

Ze staan er toch echt, zowel bij de Albert Heijn, de Plus, Hoogvliet als de Jumbo: de Easy-To-Eat Framboos en Tropical waar Reynhard het Packaging Design voor heeft gedaan. Deze zijn onderdeel van de mooie productrange van Innopastry (onderdeel van Patisserie Unique) waar ook de Bouwsteentjes onder vallen. Deze laatste is in eerder stadium onder handen genomen. Hun hele assortiment heeft nu een restyle gekregen. Met het ontwerpen van deze verpakkingslijn is weer een smakelijke opdracht gedraaid!

Innopastry heeft zich ontwikkeld als innovator op het gebied van producten die voorzien in de behoefte aan extra voedingsstoffen bij ouderdom of tijdens ziekte en herstel. Maar alle andere liefhebbers van mooi gebak mogen zich natuurlijk ook tegoed doen aan deze overheerlijke tractaties.

In de hele verpakkingslijn is de basisvorm uit het logo, de taartpunt, hergebruikt. Hiermee is een eigentijds en tegelijkertijd een traditioneel patroon opgezet, passend bij gebak.

Bezoek ook eens: www.innopastry.com