NieuwemerkidentiteitShift

Merkidentiteit

Shift heeft een fonkelnieuwe merkidentiteit en daar zijn ze naar verluid heel blij mee!

Dit Nijmeegse bureau voor gedragsverandering zet zich sinds 2015 in voor veranderingsprocessen op het gebied van verkeersveiligheid, (duurzame) mobiliteit, afval en klimaatadaptatie. Hun expertise is breed inzetbaar: voor de herindeling van een verkeersplein, voor een communicatiecampagne of om de meute van de Vierdaagse Feesten aan te zetten tot meer PIN-betalingen. Wat het project ook behelst, hun werkwijze blijft onveranderd: praktisch doch creatief en wetenschappelijk onderbouwd zonder te blijven hangen in theorie.

Om deze kernwaarden beter uit te kunnen dragen, is een heldere huisstijl ontwikkeld. Hierin komt, door vorm en kleurverloop, de transitie die Shift in gang zet tot uiting. Daarnaast is de “S” te herkennen in het beeldmerk. En dat alles met een vleugje ruimtelijkheid van Escher. Hij liet mensen immers ook anders kijken, nietwaar?

Bezoek “voor de verandering” ook eens: www.shiftgedrag.nl