InternationaleMarketing-CampagneParenco

Marketing

Met de slogan ‘Counting the Hours’ is de internationale Marketing-Campagne van papierproducent Smurfit Kappa Parenco van start gegaan. Deze Renkumse papierfabriek investeert 100 miljoen euro in de ombouw van een papier machine om vanaf augustus 2016 het basismateriaal voor golfkarton te kunnen produceren en leveren aan golfkarton producenten in héél Europa. Dit sluit aan bij de groeiende vraag vanuit de verpakkingsindustrie. Tot die tijd worden de uren afgeteld. Een spannend jaar dus en Reynhard is trots daar als bureau de campagne voor te mogen doen!

Omdat Parenco zich telkens weer weet aan te passen aan de nieuwe tijd en een alsmaar veranderende markt, is een bijzondere klok ontwikkeld, volledig vervaardigd uit honingraatkarton. Het geheel is simpelweg uit een platte plaat gesneden. Het restmateriaal vormt, door vouwwijze, de verpakking.
Het pakket is als kennismaking aan de diverse Europese afnemers cadeau gedaan. Dit benadrukt niet alleen Parenco’s belangrijke moment in augustus, het houdt tevens de doelgroep bij de tijd.

Daarnaast is de doelgroep elke maand op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen middels grote ansichtkaarten. De unieke uitstraling van de hele campagne én het feit dat een klok als gebruiksvoorwerp op diverse kantoren zal dienen, geeft een campagne als deze grote attentiewaarde. Hetgeen ook is gebleken. De fabriek had binnen een jaar productieruimte te kort!