BrandIdentity

ismeerdaneenlogoalleen!

Reynhard is van mening dat een solide Brand Identity of Merkidentiteit meer is dan een logo alleen. Een logo is slechts een klein onderdeel. Een succesvolle Brand Identity bestaat namelijk ook uit de juiste merknaam, merkstijl, merktaal en merkverhaal. Ook zonder logo moet het unieke karakter van uw merk of organisatie zichtbaar zijn. In dat opzicht verschillen merken niet zoveel met mensen. En dat is héél logisch. Ze zijn er immers voor mensen en ze bestaan er ook uit.

Werkwijze

Elkaar als mens leren kennen is daarom de basis voor een goed eindresultaat. Het begint immers altijd met samen duidelijke keuzes gemaakt worden. Wat voor type organisatie bent u en wie is de doelgroep? Waar zit deze en hoe kunnen we ‘m het beste bereiken? Dan bepalen we ons doel en brengen we in kaart hoe er te komen. Deze werkwijze resulteert uiteindelijk in een geloofwaardig fundament onder uw totale communicatie. Zo kunt u uw merk of organisatie succesvol verder ontwikkelen.

opdrachtgevers

Reynhard werkt voor grote en kleine Brands omdat er voor elk formaat een passende oplossing bestaat. Een goed idee werkt altijd, in het groot én in het klein! Belangrijker is dat merken staan voor wat ze doen en dit op de juiste manier willen uitdragen. Hiervoor wordt onderscheidend en ongecompliceerd ontwerp geboden met heldere boodschap en hoge herinneringswaarde.

Nieuwsgierig geworden?

Ook een fonkelnieuwe Brand Identity laten ontwikkelen en nieuwsgierig geworden naar wat Reynhard daarin zou kunnen betekenen. Kom dan gerust langs hier op kantoor in Nijmegen, mail of bel voor een inspirerend gesprek over jouw product, merk of organisatie met +31(0)24 420 06 44.