CommunicatiestijlGedragsland

Merkidentiteit

Gedragsland ligt in Nederland. In Nijmegen om precies te zijn. En in Gedragsland pakken ze alles anders aan als het om een opleiding tot Gedragsexpert gaat. De opleiding van dit advies- en trainingsbureau voor gedragsverandering meets gamification. Dus géén stoffige colleges, boeken en opdrachten. Je gaat leren over gedrag door te beleven en te doen aan de hand van elementen uit Game Theory. Wijzer worden kan hier zoals je dat nog nooit eerder hebt ervaren. Of je nu beleidsadviseur, beleidsmedewerker, strategisch adviseur, communicatieprofessional, marketingspecialist, HR-adviseur, veranderkundige of innovatiemanager bent: van deze zes-daagse opleiding kom je dagelijks bomvol energie thuis en ben je telkens nieuwsgierig naar wat je de volgende opleidingsdag gaat ervaren.

Omdat de aanpak zo afwijkt van de conventionele onderwijsmethoden, hebben wij hiervoor ook een stoutmoedige en inspirerend communicatiestijl mogen ontwikkelen. Beren, palmbomen, zeppelins, exotische vogels, coacktail-barren, haaien en nog veel meer moois trekt in Gedragsland aan je neus voorbij. En het landschap groeit en groeit! Niet alleen in de hoeveelheid aan illustratieve elementen, ook in het aantal cursisten! Want het is een groot succes!

De tijdzone van Gedragsland zal ons daardoor telkens meer visueels en nieuwswaardigs brengen. Want het is vruchtbare grond daar. En wij gaan dat natuurlijk telkens weer tonen, wanneer het oogstseizoen dat toelaat. Houd deze website dus in de gaten! En bezoek ook eens gedragsland.nl

Communicatiestijl, branding of huisstijl?

Of je het nu communicatiestijl, branding, huisstijl of merkidentiteit noemt: dat is hier om het even. Het zijn slechts verschillende namen voor hetzelfde beestje. De termen hiervoor wisselen met elke tijdgeest. Belangrijker is om als merk, bedrijf of organisatie, groot of klein, te beseffen dat waar jij voor staat, wordt ervaren in alles wat je doet. Betekenis en relevantie moeten dus gedegen in beeld gebracht worden. Niet met slechts één element, zoals een logo. Ook zonder logo dient het merk of de organisatie herkend te worden. Dat is onze visie bij alle branding-projecten, dus ook bij Gedragsland. Daar is zelfs geen vaststaand logo, eerder een stoutmoedige illustratiestijl waarmee de betekenis uitgedragen wordt.

MEER WETEN OVER DIT PROJECT?

Kom langs, mail of bel met +31(0)24 420 06 44